سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


در دیار ما که هر کالا به هر جا درهم است

خوب و بد،معیوب وسالم زشت و زیبا درهم است

گر خریداری کند کالای خوب از بد جدا

باتشر گوید فروشنده که آقا درهم است

مهدیا!یاران خوبت را مکن از بد جدا

روسیاه و رو سفیدش جان آقا درهم است...



نظرات شما عزیزان:

سیّد میلاد جعفری
ساعت19:25---28 شهريور 1393
گویند خدا همیشه با ماست/ای غم نکند توئم خدایی؟؟
پاسخ:سلام خوش اومدین بازم از این طرفا بیایند. ...ممنون از حضورتون


سید فرهاد
ساعت9:40---20 شهريور 1393
وبلاگ خوبی دارین. موفق باشین. خوشحالم به من سر زدین......
از نظراتتونم متشکر.......
پاسخ: ممنون شما لطف دارید.مرسی که وقت گذاشتید واومدین به وبم....خواهش


ابراهیم حسینی
ساعت20:57---17 شهريور 1393
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی
پاسخ: زیبا بود


چشم انتظار
ساعت18:42---17 شهريور 1393
عااااااااالی بود...
پاسخ: مرسیییییییییی گلم(:


حميد
ساعت8:59---17 شهريور 1393
سلام
منم اومدم
سوغاتي ربطي به سياحتي زيارتي نداره
چطور اينا كه ميرن حج سوغات ميارن
زود باش رد كن بياد
پاسخ: سلام علیکم....خوش اومدی...رو حرف آجی بزرگترت حرف نزن ربط داره... خو دعا کن منم برم حج سوغاتی بارونت می کنم.((:


DUYĞU
ساعت15:30---16 شهريور 1393
خدایا...
دوستت دارم...
واسه هر چی که بخشیدی...
همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی...
بازم چشمامو میبندم که خوبی هاتو بشمارم
نمیتونم...
فقط میگم...
خدایا...
دوستت دارم...


DUYĞU
ساعت15:29---16 شهريور 1393
آسمان قسمت مابود كه بی بال شديم ...
دل به فريادسپرديم ولي لال شديم ...
مابه اين حنجره گفتيم كه لب وا نكند
...
عاقبت پاي سكوت دلمان چال شديم...


DUYĞU
ساعت21:56---12 شهريور 1393


غمگینی آدم هایی کـه دوستشــــان دارم غمگینم می کند.

گاهی دلـــــم می خواهد با انگشتم گوشه لب شان را بالا ببرم

شاید خنـــــــده یــادشــان بــیاید.

اینکه کاری از دستــــم بر نمــی آید..!

اینکه زورم به دنــــــیا نمی رسد ، تلـــــخ است !

خـــــــــــــــــــــــــــ ــــیلی تــــــــــــــلخ ......



حميد
ساعت11:38---11 شهريور 1393
سلام
من اومدم
سوغاتي چي آوردي برام

پاسخ: سفر زیارتی بود نه سیاحتی ..... سوغاتی چیه؟


محمد
ساعت16:58---8 شهريور 1393
خیلی جالب بود هم شعر هم تصویر
پاسخ: مرسیییییی


ابراهیم حسینی
ساعت0:27---7 شهريور 1393
ایوالله داری اجی
وبلاگت خوبه
پاسخ: ممنون ،بازم بیاین این طرف ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, ] [ 1:5 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 35095
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1