سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


آنکس که بداند و بداند که بداند                       اسب خرد  از  گنبد  گردون  بجهاند

آنکس که بداند و نداند که بداند                       بیدارش نمایید که  بس خفته نماند

آنکس که نداند و بداند که نداند                       لنگان خرک خویش به منزل برساند

انکس که نداند و نداند که نداند                       در   جهل  مرکب   ابدالدهر   بماند

آنکس که نداند ونخواهدکه بداند                     حیف است چنین جانوری زنده بماند



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت18:47---25 اسفند 1393
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
پیشاپیش سال نو مبارک


DUYĞU
ساعت22:42---26 بهمن 1393
همیشه حرفهایی می ماند برای نگفتن

ومقصدهایی برای نرسیدن

آرزوهایی برای برآورده نشدن

وعشقهایی برای نورزیدن

اما همیشه خدایی هست برای پرستیدن..


DUYĞU
ساعت16:28---25 بهمن 1393
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارك


DUYĞU
ساعت13:07---11 بهمن 1393
پنج چیز است که نمی توان آنها را باز گرداند:
1 سنگ.......... پس از پرتاپ شدن
2 حرف .......... پس از گفتن
3 موفقیت ........ پس از پایان
4 زمان............. پس از گذشتن
5 دل............. پس از شکستن


مهرزاد
ساعت16:56---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


DUYĞU
ساعت18:19---18 دی 1393
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را کستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا! دلم فردا هوای امروز را می کند؟
پاسخ:بسیااااااااارتابسیااااار زيبابود .ممنون.


DUYĞU
ساعت13:05---16 دی 1393
بـدتـریـن حالت ماجرا ایـن است کـه :
طاقتمان تمام شود و به روی خودمان نیاوریم.


DUYĞU
ساعت13:29---10 دی 1393
من نمیتوانم به ساز همه برقصم

برای همین است همه میگویند آدم بدیست..

مهم منم حرف مردم مال مردم است..!


DUYĞU
ساعت22:12---29 آذر 1393
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.

یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
پاسخ:ممنون گلم یلدای تو هم مبارک.


DUYĞU
ساعت2:25---22 آذر 1393
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش
لایق بهترین هایی .


DUYĞU
ساعت2:24---22 آذر 1393
انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد .


DUYĞU
ساعت2:24---22 آذر 1393
می گویـــــــــم : مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکـــــــــرار است ! تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا .


DUYĞU
ساعت2:23---22 آذر 1393
متن زیبایست

حمید
ساعت8:12---18 آذر 1393
شعر خیلی قشنگیه ولی من اینو یه طور دیگه خونده بودم
آنکس که بداند وبداند که بداند باید برود غازبه کنجی بچراند

آنکس که بداند و نداند که بداند بهتر برودخویش به گوری بتپاند

آنکس که نداند و بداند که نداند با پارتی و پولی خرک خویش براند

آنکس که نداند و نداند که نداند برپست ریاست ابدالدهر بماند
پاسخ:اینم جالب بود نشنیده بودم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, ] [ 1:6 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 35094
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1