سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


مترسک مزرعه ،فقط شکل آدم هاست وادای انان را در می آورد.

تیپ زدن مترسک بدون قلب،با آن کله ی پر از کاه،

چه بسا باعث فریب چند کلاغ گردد،لانه ی مناسبی برای زمستان گنجشک های زرنگ واسباب بازی جذابی برای بچه ها شود،

ولی حقیقت و باطن بی ارزش وحقیر او را تغییر نخواهد داد.

خیلی ازآدم های دوروبرماهم فقط شکل انسان دارندکه بارنگ ولعاب هایی که برسروصورت خودمی مالند،ظاهری شیک وجذاب پیدامی کنند،

زیبایی و جذابیتی که مترسک هم می تواند با کمی آرایش و پیرایش بدان برسد.

ولی خداند دختر را مترسک نیافریده تا بازیچه ی دست این و آن شود.

دختر ،مترسک پایبند مزرعه ی خاکی و گل سیاه زمین نیست،فرشته ایست که باید به اوج برسدو در آسمان ها پرواز کند.

امام باقر(ع)می فرمایند:"هر کس ظاهرش از باطنش بهتر باشد کم ارزش و ترازوی اعمالش سبک است"



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت15:20---8 مهر 1393
خواستیم رویا ببافیم

سوزن ها را غلاف کردند

و برای ما یاد دادند نخ ها را گره بزنیم

روزی هم که خواستیم گره ای باز کنیم

قیچی !

اختراع شد...


DUYĞU
ساعت15:19---8 مهر 1393
ﺳﺎﯾﻪ ﻫﺎ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﭘﺸﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎ ﺑﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﺍﻧﺪ؛
ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﺩﯾﻮﺍﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻧﮑﻨﯿﻢ، ﺗﺎ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﺑﻤﺎﻧﯿﻢ ...
پاسخ:انشاله


DUYĞU
ساعت22:06---6 مهر 1393
قطار راهت رابگير و برو به سلامت...

نه كوه توان ريزش دارد نه ريزعلي پيراهن اضافه...

هيچ چيز مثل سابق نيست...

تقصير ما نيست كه روي حرفهايمان نميمانيم...

ما بر روي زميني زندگي ميكنيم كه هر روز خودش را دور ميزند


DUYĞU
ساعت22:05---6 مهر 1393
زمانيست كه:

بيگناه پاي دار ميرود و ميخندد

نميداند كه بالاي دار خواهد رفت!

چاقو دسته ي خود را ميبرد!

محبت خارهارا گل نميكند

همانگونه كه دوري دوستي نمياورد!

و پول خوشبختي مي اورد!

"دوره ي ضرب المثل ها به پايان رسيده"


حميد
ساعت9:37---5 مهر 1393
مژده دادند كه برما گذري خواهي كرد
پاسخ:هواپیمام سوختش تموم شده به محض سوخت گیری از آن حوالی گذری خواهم کرد.


DUYĞU
ساعت12:35---3 مهر 1393
بی ارزش ترین انسانها کسی ست که

خوب بودن دیگران را بر حسب زرنگی خود بداند


DUYĞU
ساعت12:35---3 مهر 1393
اگر نمی توانی پرواز کنی بدو.......
اگر نمی توانی بدوی قدم بزن
اگر نمی توانی قدم بزنی سینه خیز برو
ولی بدان هرکاری که میکنی باید به جلو بروی
"گذشته را اگر به دوش بکشی کمرت خم میشه
ولی
اگر بذاری زیر پات قدت بلندتر میشه"
پاسخ:مرسی گلم از کامنت های خوبت.


DUYĞU
ساعت12:35---3 مهر 1393
این روزها عجیب دلم بچگی میخواهد خسته ام فقط یک قلم لطفا


میخواهم خودم را خط خطی کنم.


DUYĞU
ساعت12:34---3 مهر 1393
هر از گاهی که هوای حوصله ام ابری میشه ؛
به خودم امید میدم و بیاد میارم که " خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده ... "


DUYĞU
ساعت13:03---1 مهر 1393
تنهایی را دوست دارم …
بی دعوت می آید ، بی منت می ماند ، بی خبر نمیرود …


DUYĞU
ساعت13:03---1 مهر 1393
تا بوده ، همین بوده :
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون . . .
پاسخ:موافقم ..


DUYĞU
ساعت13:02---1 مهر 1393
یادت هست گفته بودم تنهایت نمیگذارم
تو در تنهایی هایت هم تنها نیستی
جایم را تغییر داده ام
از کنارت به پشت سرت رفته ام
گفته بودم به من تکیه کن


DUYĞU
ساعت13:02---1 مهر 1393
نبودنت را پا برهنه قدم میزنم ، با زمین هم کنار نمی آید تاول این انگشت ها …
از اول هم می دانستم کفش تو تنگ است برای تنهایی بزرگ پاهایم !
پاسخ:زیبا بود مر30 آجی


DUYĞU
ساعت13:01---1 مهر 1393
یک پیاده رو تقریبا خلوت :
یک مرد ، یک زن ، یک زوج ؛ خوشبختیشان پای خودشان !
یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت ؛ سود و ضرررش پای خودشان !
یک زن ، یک زن ، یک رفاقت ؛ معرفت و اعتمادشان پای خودشان !
و انتهای پیاده رو …
یک من ، یک تنهایی ، یک رنج ؛ آخر و عاقبتش پای تو !


DUYĞU
ساعت13:01---1 مهر 1393
همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:
خسرو و شیرین
لیلی و مجنون
ویس و رامین
پیر مرد و پیرزن
“تو” و اون
“من: و تنهایی…


محمد
ساعت15:46---29 شهريور 1393
سلام اجی بسیار جلب بود چیزی که الان تو جامعه ما پر شده
پاسخ:سلام داداشی خوبی؟بله همین طوره


DUYĞU
ساعت13:33---29 شهريور 1393
بـِــﮧ سَـلـامـَتـﮯِ اونـایـﮯ ڪـﮧ مُـخـاطـَبِ خـاصـِشـون خـُداسـت





بـِــﮧ سـَلـامـَتـﮯِِ اونـایﮯِ ڪـﮧ شـَبـا بـِــﮧ خـُـدا شـَب بـِخـیـر مـیـگـَن





سـَلـامـَتـﮯِِ اونـایـﮯِِ ڪـﮧ صُـبـح بـایـادِخـُدا ازخـواب بیــدارمـیـشـَن





سـَلـامـَتـﮯِِ اونـایـﮯِِ ڪـﮧ خـُدا هـَمـﮧ دارُ نـَدارِشــونـﮧ


DUYĞU
ساعت13:32---29 شهريور 1393
خدایااااا
خواهشت را کہ نه
التماست می کنم !
دوراهی های زندگی را بردار
من همین یک راه را هم اشتباه می روم

پاسخ:خدایا راه راست را به سمت ما کج فرما...


حميد
ساعت20:19---28 شهريور 1393
بسي زيبا نوشتي
پاسخ:بسی من ننوشتم ......بسی کپی کرده بودم دی..


arezoo
ساعت16:56---28 شهريور 1393
ابجی لینکت کردم تو هم لینکم کن
پاسخ:ممنون عسلم. اجی جون یه آدرس میدادی بهمون. چطور بیام اونجا آخه


DUYĞU
ساعت16:38---27 شهريور 1393
تو خودت را رنگ زدی، تا شیبه خاطرات این آدم ها باشی؟
شاید فراموش کردی، که این آدم ها رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند!
تو برای آنها، حتی معنی بی رنگی را هم نداری !
کاش سیاه و سفید بودی!
تا باورشان میشد، تو شیبه دروغ های رنگیِ آنها نیستی!
شبیه حقیقتِ خودت هستی!!!


DUYĞU
ساعت16:26---27 شهريور 1393
خدایا........
دستانم را زده ام زیر چانه ام،
مات و مبهوت نگاهت میکنم،
طلبکار نیستم،
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی با من؟!


DUYĞU
ساعت16:26---27 شهريور 1393
صبوری میکنم.......
درد را تحمل میکنم....ا
ما چراغ کلبه ی دل را بر روی هر کس روشن نمیکنم......
دل من گوهر پرقیمتیست با هرکس نشانش‌ندهم

پاسخ:زیبا ست...


DUYĞU
ساعت16:21---27 شهريور 1393
امشب تمام حوصله‌ام را
در یک کلام کوچک
در «تو»
خلاصه کردم:
ای کاش می‌شد
یک‌بار
تنها همین
یک‌بار
تکرار می‌شدی!
تکرار...
قیصر امین پور


DUYĞU
ساعت16:21---27 شهريور 1393
بلا تکلیف مانده ام
میان آدمها
آدمند یا بازیگر
و من لا به لای
این همه
دوست و آشنا
دچار غربتم
به چه عاشقی کنم
که عشق
اندوه رنجوارهٔ من است
من تلخ تر از عشق به آدمی‌
چیزی نچشیده ام


DUYĞU
ساعت16:21---27 شهريور 1393
دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا...
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد !!!...

پاسخ:پیداکردی خبرمون کن. ..


DUYĞU
ساعت16:18---27 شهريور 1393
زیبا بود
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:54 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 35093
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1