سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


          

خدا فقط پرسید آن چیست در دست تو؟

موسی گفت: این عصای من است. برآن تکیه میدهم وبا آن برای گوسفندانم برگ می تکانم.

وکار های دیگری هم از آن بر می آید.

به این آیه(آیه 18 سوره طه ) که میرسم با خودم فکر میکنم چرا موسی فقط نگفت "عصای من است"؟

اگر آدم کسی را دوست داشته باشد و برایش خیلی مهم باشد ، منتظر است چیزی بگوید...

چیزی بپرسد... چیزی بخواهد...

تا هر چه در دل دارد بیرون بریزد وچند جمله هم که شده بیشتر با محبوبش حرف بزند.

 



نظرات شما عزیزان:

چشم انتظار
ساعت23:02---30 مرداد 1393
قشنگ بود
موفق باشی عسل
پاسخ: ممنون گلم.((:


ابراهیم حسینی
ساعت8:55---30 مرداد 1393
خیلی زیباااااس
همچنان ادامه بده!
راستی واسه تبادل لینک هم موافقم
پاسخ: ممنون اوکی


DUYĞU
ساعت0:36---30 مرداد 1393
متن زیبایی بود

DUYĞU
ساعت0:35---30 مرداد 1393
ببار باران!
شاید آدمیان،آدمیت را فراموش کرده اند
اما زمین جای قشنگی است ببار!
باران که میبارد میشود خــدا را در آغوش گرفت
کافیست نقطه چین ها{قطره ها} را دنبال کنیم
میدانی بوئیدن باران چه لذتی دارد؟
بیائید به این ترانه خداوند دل بسپاریم
نه اینکه فکر گلی شدن کفش هایمان باشیم...

پاسخ: ممنون گلم.


مجید
ساعت11:14---29 مرداد 1393
بی نظیر
آفرین
زیبا بود
پاسخ: ممنون بازم بهمون سر بزنید.


حمید
ساعت8:57---29 مرداد 1393
خوشمان آمد
از این زاویه نگاه نکرده بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:52 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 35256
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1